Zmiana statusu
Faktury mogą być oznaczane statusami szkic, wysłano, wydrukowano, opłacono, zaległa, anulowano. W celu zmiany statusu należy kliknąć przycisk
Otwarte zostanie okienko dialogowe
Dla statusu opłacono należy podać datę opłacenia faktury. Będzie ona wyświetlana przy statusie jak na poniższej ilustracji.
Dla statusu zaległa można dodatkowo wskazać etap windykacji. Dostępne są następujące etapy:
nie podjęto, pierwszy telefon, drugi telefon, wezwanie, pozew, wstrzymano do wyjaśnienia
Ilustracja poniżej przedstawia fakturę dla kontrahenta, któremu wysłano wezwanie do zapłaty.
Status, który dostępny jest nad listą faktur lub po otwarciu faktury w górnej części ekranu.
Otwarte zostanie okienko dialogowe
Zmiana statusu. Należy wybrać status z listy dostępnych i zatwierdzić zmianę klikając
Zmień.
Dla statusu opłacono należy podać datę opłacenia faktury. Będzie ona wyświetlana przy statusie jak na poniższej ilustracji.
Dla statusu zaległa można dodatkowo wskazać etap windykacji. Dostępne są następujące etapy:
nie podjęto, pierwszy telefon, drugi telefon, wezwanie, pozew, wstrzymano do wyjaśnienia
Ilustracja poniżej przedstawia fakturę dla kontrahenta, któremu wysłano wezwanie do zapłaty.
Poprzedni temat:Wysyłka faktury
Następny temat:Etykiety