Zmiana statusu
Faktury mogą być oznaczane statusami szkic, wysłano, wydrukowano, opłacono, zaległa, anulowano. W celu zmiany statusu należy kliknąć przycisk
![](/img/help/h119pl_.png)
Otwarte zostanie okienko dialogowe
![](/img/help/h120pl_.png)
Dla statusu opłacono należy podać datę opłacenia faktury. Będzie ona wyświetlana przy statusie jak na poniższej ilustracji.
![](/img/help/h121pl_.png)
Dla statusu zaległa można dodatkowo wskazać etap windykacji. Dostępne są następujące etapy:
nie podjęto, pierwszy telefon, drugi telefon, wezwanie, pozew, wstrzymano do wyjaśnienia
Ilustracja poniżej przedstawia fakturę dla kontrahenta, któremu wysłano wezwanie do zapłaty.
![](/img/help/h122pl_.png)
Status, który dostępny jest nad listą faktur lub po otwarciu faktury w górnej części ekranu.
![](/img/help/h119pl_.png)
Otwarte zostanie okienko dialogowe
Zmiana statusu. Należy wybrać status z listy dostępnych i zatwierdzić zmianę klikając
Zmień.
![](/img/help/h120pl_.png)
Dla statusu opłacono należy podać datę opłacenia faktury. Będzie ona wyświetlana przy statusie jak na poniższej ilustracji.
![](/img/help/h121pl_.png)
Dla statusu zaległa można dodatkowo wskazać etap windykacji. Dostępne są następujące etapy:
nie podjęto, pierwszy telefon, drugi telefon, wezwanie, pozew, wstrzymano do wyjaśnienia
Ilustracja poniżej przedstawia fakturę dla kontrahenta, któremu wysłano wezwanie do zapłaty.
![](/img/help/h122pl_.png)
Poprzedni temat:Wysyłka faktury
Następny temat:Etykiety