Koszt firmy
W celu zaksięgowania kosztu należ przejść do menu
Następnie należy kliknąć przycisk
Otwarty zostanie formularz jak na ilustracji poniżej.
Główna różnica między formularzem dodawania kosztów w stosunku do formularza faktury sprzedaży to mniejsza ilość kolumn pozycji. Przepisując fakturę kosztową należy mieć na uwadze czy jest się VAT-owcem czy nie. Dodatkowo można ustawić aby koszt nie był księgowany w KPiR lub rejestrze VAT.
Koszty-
Faktury kosztowe.
Następnie należy kliknąć przycisk
Zaksięguj koszt
Otwarty zostanie formularz jak na ilustracji poniżej.
Główna różnica między formularzem dodawania kosztów w stosunku do formularza faktury sprzedaży to mniejsza ilość kolumn pozycji. Przepisując fakturę kosztową należy mieć na uwadze czy jest się VAT-owcem czy nie. Dodatkowo można ustawić aby koszt nie był księgowany w KPiR lub rejestrze VAT.
Poprzedni temat:Księgowanie kosztów
Następny temat:Opłata za media